GRR..XDE TAJUK KOT.. HEHE .

okay.arini ari jumaat,memandangkan esok cuti , bolehlahh aku bkk fb , ngn update blog...hehe..arini, aku agk gila2 sket..sbb ? ntahh..aku punn xtaw..hehe XD.


btw , tdi kt skola syokk jugakk ahh..kiteorg xde blaja sgt..(mesti korang jeles kn ? ) hehe .. sbb sesetengah cikgu xdtg so , kiteorg habiskn mase borak2 je laa..hee:D ( xde keje sgt la tuhh .. ) then , tdi mse kt kantin , aku xprasann dye ade dpan mate..bwat malu jehh..kalo aku taw tdi, aku dh cabut lari dh ngn laila..hahahah..XD


hurmm , this week , ringan sket kepale otak aku nih , sbb dua2 folio dh anta , n keje skola punn da bwat , sme tinggal math je lar..hihi XD . btw , aku xkan lupe ape yg DYE ckp kt aku..i will keep it in my heart okay . (so , u all xyah nk sebok2 taw okay ?) XD. 


aku nk tulis ape lgy ehh ? sudaa tara taw mau tulis apa maa.. hee:D . aku bgi pantun je laahh okay ? ckp okay cepat ! hehe..gurau saja maa..okay ni pantunnye : )


pecah kaca , 
pecah guli , 
kalau dh baca , 
like sekali . 


amacam ? bagus x pantunn aku ? hahahaha..
*sila muntahh ye . hehe..XD . 
okaylahh..sampai sni je aku membebel kt korang ehh . kesian korang kalo aku membebel byk pulak kan ? hehe. . XD 
Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment