What the FAQS ?





Hashum ! Bersawang kan blog ni, haha . Sorry, I've been little busy this week . Act , malas nak update blog . Kehkeh . Ok, back to our topic today . This page was specially made for those who asked me everyday . Hehe taklah hari hari sangat pun . So, lepas ni jangan tanya lagi soalan merepek k ? Kalau aku tak jawab tuh means aku MALAS NAK LAYAN KORANG  :)


1- What template do you using ?
Blogger Denim Template.


2- Lagu jiwang lah . Ape tajuk ?
Begini Caranya by Yana & Sam or u may click here =>


3- Mane dapat image mcm kat atas tu ?
Google sudah .


4- Boleh tolong edit header or footer or cursor or edit blog please ?
Nope . Aku tak pro sangat kayy dalam bab nak mengedit ni . Lagipon kalau aku buatkan , if tibatiba header or footer tu sama pulak dah macam blog yang dah popular . Kan susah nanti kena label COPYCAT kan ? Nanti bukannye ad orang nak backup korang pon . :)


5- Where did you get these doodles ? Kalau guna perlu credit ke ?
Yup. Absolutely . Wajibon korang kene credit kayy . Nanti kene label COPYCAT nanti nanges plak . Btw, aku guna doodles StupidCreations only .


6- You guna fonts ape erk dalam blog you ni ? Cantiklah .
Denne Etude and Denne Shuffle .


7- Ade buat tutor tak ?
Nope. Aku takkan buat tuto, even korang mintak buat . Sebab apa ? Aku ada sebab tersendiri . :)


8- Mane dapat inspiration nak edit blog ni ?
I only use my brain and also my idea to edit this blog . When I'm depressed , I'll edit this blog until I felt statisfied . :)


9- Selalu ke update FAQS ni ?
If I get new questions , yup I'll update it . :)


So, tu je yang aku na cakap kali ni. Hehe . Speaking pulak aku . Kalau ada salah silap arap dimaapkan ye ciktuanpuan . ^^




Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment