Durian ohh Duriann ~

one word , Assalamualaikum ♥okay , before that , hmm , hari ni hari jumaat kan , kaum Adam dah pegi solat Jumaat ke belum ? haihh , ape lah korang ni , tak baik tau skip-2 solat . ish ish ish # poyo nehh -___-  infact , minggu ni minggu akhir solat Jumaat utk tahun 2011 . sape yg tak tahu , pegi tgk calendar cepat , mueehehee xD
okayy , slalunya , kalau time-2 cuti cenggini , mesti korang dpt mkn durian kan ? sbb slalunya , musim ni musim durian rite ? aku pun takde lah tahu sgt , tak sempat nk buat kajian dgn lebih terperinci lagi . hehe =P
td , ayah aku baru je balik dr outstation dekat Tanjung Malim , biase lah , dkt Perak kan berlambak-2 durian . hihi , soooooooooooooooooooooooo , aku tak saba da nieh nak mkn durian , hehe , sila jeles =P
sorry ler , aku dh lme tak update kan , hehe , hmm , malas pun ade , busy pun ade . hihi , so a thousand sorries for u my readers ♥ sbb aku kadang-2 tak sempat nak update , so , tu yg jd mcm sarang labah-2 dah blog aku ni . huehuehuehue . okay , tu je aku nk ckp for todays . insya-Allah , aku akn update kemudian hari ye ♥

# huwarghhhhhhhhhhh , cuti sekolah dah nak habis ! (("):((")) <-- close my eyes ! =P
Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment