ThE bEsT dAy !!

penatnye hari nie , tapi sonok lahh .. ehh3 , before that , assalamualaikumm .. hee:DD
walaupunn penat , aku dapat update blog jugakk , sbb aku dh janji nk update blog hari nie kann . hihi . 

okay , back to the point .. tadi ann , kiteorg pegi mcD . best gile , aku ngn laila mkn GCB tu .. boleh la tahan sedapnye .. ngee:DD ... baru je nk order , lyanna call suh tunggu kat caltex tu . so , tunggu je la ngn miera .. dh tu , jln-2 pegi mcD balik .. aku unn smbung mkn .. 

da mkn-2 tu , smpai kul 1.30 , hahah , punya la lme mknnye .. nk balik tu , anta sheeda lu .. pastu , tetiba mak miera ckp nk kne balik anta abg dye .. jln-2 agy , call agy , mak dye ckp mak dye tak pegi .. habis anta sheeda , ingatkan nk balik terus , pastu , kesian plak tgk miera jln sorang-2 .. jauh plak tu uma dye .. so , kiteorg punn anta dye kat rumahh .

alahai ,, nak putus kaki aku .. naseb baik tak putus jeaa .. wakaka ,, kalau putus nak balik naik ape kann ? hahaha .. so , kiteorg rest-2 kejapp .. pastu baru teringat , dh pkul 3.30 ... *nak tau tak kiteorg bwat ap kat uma miera ? tanye r dye sendiri .. hahhahaa .. 

ontheway nak balik pulak ,, jumpa si ellyna .. dye tumpangkan kiteorg smpai kat bus stop .. hish , nyusahkan mak kau je lynn .. ape pun , mekasih daun keladi ehh .. :DD sgt kau ! :DD

mm , smpai sni je lahh .. berjela-2 aku tulis , dh boleh bwat karangan pulak kann . hahahaha .. kbai ..
Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment