mm , lepak mcD . :)

okay , before that , assalamualaikumm .. (xjwb dosa ;D ) . esok merupakan hari last weekend utk aku sepanjang aku stay selangor nie . sebab ? next week kan aku pindah . ape lahh korang nie .. hehe .. because of that , aku nak spend time ngn besties-2 aku , ngn kwn sekelas , n , kawan-2 yg lain , sbb , aku sure , nnti belum tentu agy aku dpt jumpe kwn-2 aku nie .. 


hmm , aku taktau mcm mne nak gambarkan perasaan aku nie ? sedih kea ? happy kea ? nervous kea ? tak kot .. ntah lahh .. aku tak jawab sume persoalan tu . yg pentingg , aku nak hari esok jadi hari yg paling bermakna bwat aku ... :DD 


mm , tujuan aku bwat nie , sbb , yelahh , mne tau kann , nnti dh xdpt jumpa korang agy . so , nnti kalau aku dh xdpt jumpa korang , takde la rase mneyesal nnti . skarang nie , yg ikut aku , besties aku , kwn sekelas , ngn budak kelas lain .. hmm , kalau rase nak ikut jom lahh .. maklumat seperti di bawah : 


tempat : mcD puchong permai , takkan mcD kat KL plak kan . hakhak .
masa   : seeloknya dtg pkul 12 yeaa .. tapi kite org dtg awl lagi .. sbb kite org berkonvoi ramai-2 .. hee:DD
tarikh  : hari AHAD , ESOK , 26 JUNE 2011 . 

kalau rase diri tu malu nk dtg sorang , bwk la kawan yeaa .. ngee:DD
kalau tak dpt dtg tu takpe . nak bwat cane kann .. :)


emm , tu jea aku nk share hari nie .. esok aku post agy kayy ..


                                                                                                                        
                                                                                                      




Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment