No Title for This Post =P

haaaaaaaaaaaaaa ! hai ! hihi , lama dah aku meninggalkan hobi aku yg satu ni kan . huh , maklumlah , byk sgt homework nya , smpai tak menyempat -__-' sampaikan blog aku pun dh bersawang . hehe =P ohh yaa ! lupa , Salam Maulidur Rasul ya rakan-2 bloggers , semoga kita semua akan lebih menghayati perjuangan Rasulullah S.A.W . aminn :))

okay , hm , aku nk cite psl ape ye ni . hihihi , haa ~ hari Khamis nanti , aku ada kem =D Maknanya , 4 hari dari sekarang -..- Kem tu dekat GMPS , Batu Rakit . huhu , apesal lah jauh sgt -.-' k , aku rase mcm nak meraung je taknak pegi :o aku pun taktahu kenapa aku rasa mcm ni . Ya Allah , lindungilah hambamu dari sebarang musibah . aminnnn ! 

huhu , okaylah , malas nak membebel dah , jari aku pun dh penat nk menaip . lagipun , aku belum solat zohor agy . hehee . okay , assalamualaikumm ~ :))

# nanti aku update lagi lepas aku balik dr kem . hahaha , lame benauu ~ -.-'

Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment