Hoihoi ~

k , sumpahhhh dah lama gila gila gila gila gila aku tak update blog ken ? Haha, sorry lahh ~ aku malas benauu nk meng-update blog aku nihh . Hihi .. k , emm , skarang ni dkat K.Terengganu , mmg sgt sgt panas yea -,- sampai satu family aku ni demam , selsema , batuk n everything . huhh , taktahu la esok dkat skolah mcm mana . asyik nak bersin je kejenyehhh . aku  taktahu la mkn apa smpai jadi cenggini . huhuhu . nyampahh ok ~ tp takpa lahh , moga-2 dgn dugaan yg aku dpt ni , dpt menebus dosa-2 kecil yg tlah aku buat . hehe , aminn :) oh yeaa , minggu lepas aku exam . n result pun aku rse tak brape nak ok dah . aku dpt 3A 4B 1C je . hihihi :P mne tak dpt C , soklannya mcm nak membunuh je aku rse . susah kemainn . nie bru ujian je tau ! mid-year exam ni aku tak tahu lah mcm mana . boleh pecah agaknya kepala otak aku nihh pikir . hishh -.-" haha , okayy , sebelum aku ni melalut-lalut lagi lama , dan sebelum korang menyampah bce post aku nie , baik aku chauu dulu . hehe . okay sayang-sayang sekalian , byeee :) 


- I'll do everything for u -

Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment