:P

Assalamualaikum guys .. Hehe .. dah berdekad2 aku tak update blog kan .. hehe .. menipu je kerja aku nih .. hahaha .. biase la , sifat kemalasan aku ni menjadi-jadi-jadi-jadi pulak .. kahkahkah .. tambah pulak dgn homework aku yg tak pernah nk siap , lagila bertambah kemalasan disitu .. kehkehkeh .. okay , sorry la ye , lately ni ,sumpah aku ckp mmg malas nk update , kalau aku nk update blog je , ade la kerja yg mmg tersedia utk aku . ok , ini tidak adil ~  -.- hmm , dh nak dekat 2 minggu kita raya , tpi akua belum lagi p beraya rumah kengkawan .. gila ke hape nk jln kaki p beraya .. dh la sorg2 tu rumah nk dkat 4 batu jauhnya .. 4 kali pengsan pun belum tentu lagi aku sampai -..- okay dahdah ! cite pasal ni , hmm tahun depan pun tak habis .. okay , ahad lepas , saya telah memecahkan rekod untuk tahun ini dgn ketidakhadiran saya di sekolah secara sengaja .. hahahah , takde la .. aku TERPAKSA okeys , bukannya SENGAJA .. kehkehkeh .. *masihnaknafikantu* hahaha .. aku pegi kenduri rumah sepupu aku je .. sbb dia buat hari ahad .. takda maknanya aku nk duduk rumah sorg2 sampai 3-4 hari .. memang taklah kan jawabnya .. muahahhaa .. -.- hishh , letih dah aku menaip .. sampai turun bawah makan pastu msej , pastu on9 pesbuk , sambung balik menaip .. padahal xdala panjang mana .. action je lebih .. kahkahkah .. okay la , aku nk sambung buat keje aku before that nk otp dgn Mieraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =D dah lama xotp dgn dia , pdhal mse bulan pose haritu pun aku ade call dia.. kahkahkah . saje je C: okay la guys , chauuu ! byeeeeeeeee :)  -rindu-
Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment