Petua Imam Syafie :D

Perghhhhhhhhhhhhhhhhh~ kemain lama lagi aku tak update blog kan.. Eleh, mesti korang rindu aku kann? ;D mengaku aje laaa.. Hahahaahhaha! okay, aku pun rinduuuuuuuuuuuuu sgt NAK UPDATE BLOG ok! :P kahkahkah xD hmm, cuti skolah dh lama start kan, dan ni dh masuk bulan 12!! Wehhhhhhhhhhhh! Kejapnyeeeeeeeee T_T aku belum ready lagi tau nk masuk form 3 !! Huarghh, takut hokayy -'- dahlah batch aku yg last amik PMR kot. Gila kau tak takut.. Hahahahaa.. tpi, aku mmg dh berazam dh nk belajar betul2.. Insya-Allah boleh punya la kan ^_^ oh yaa, aku tdi surf internet nk tgk movie Istanbul Aku Datang sebenarnya, n tak sempat type lagi, aku ternampak video yg agak menarik perhatian aku.. -Fadzilah Kamsah- Selami Jiwa- Jozan- Bahana Gejala Sosial- okay, tajuk dia nampak best.. Dan, aku dah tgk, memang bagus! byk ilmu2 yg kita dpt, haa duk dpn laptop pun boleh dpt pahala taau.. jangan main2! hihih xD Selain tu, kita dpt menajamkan fikiran! haaaa, cakap psl tajamkan fikiran, aku teringat gambar yg ada satu page ni post kat fesbuk, petua drpd Imam Syafie.. Haaaaaaaaa, meh aku nk share ngn korang sikit, semoga kita sama2 dpt mengamalkannya :) Okay, tu je kot aku nk post hari ni, dan aku nk ucapkan selamat bercuti ye kawan2.. :D jaga diri, jaga iman, Assalamualaikum ;)



haaaaaa, ni lah dia.. Selamat Beramal ^_^




Thanks for reading. Jgn lupa tekan LIKE.

No comments:

Post a Comment